Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1
    

حامد جوادزاده تهیه‌کننده این برنامه در مصاحبه با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: فرش سپید ساعت ۱۸ امروز با اجرای عبدالله روا روی آنتن می‌رود، برنامه‌ای که به نوجوانان کمک می‌کند تا استعدادهای خود را بشناسند و آن‌ها را پرورش دهند.
جوادزاده با اعلام این‌ که « فرش سپید» جای‌گزین شیش تاییا می‌شود، افزود: با این برنامه در حقیقت شیش‌تاییاست که با ساختاری منسجم‌تر و جذاب‌تر به خانه مخاطبان می‌رود.
وی با بیان این که «فرش سپید» از بخش‌های مختلفی مانند کتاب‌خوانی ، نقد فیلم ، آموزش عکاسی و دانستنی‌ها تشکیل شده‌است گفت: « استعدادیابی» مهم‌ترین هدف این برنامه است و بر اساس توافق‌های صورت گرفته نوجوانانی که از طریق این برنامه معرفی شوند تحت حمایت نهادهای مختلفی مثل انجمن نخبگان ، ‌وزارت ارشاد و بسیج هنرمندان قرار می‌گیرند.
وی افزود: نوجوانان نخبه می توانند از طریق تلفن‌های این برنامه با ما تماس بگیرند و یا سابقه کاری خود را روی سایت برنامه بگذارند تا بتوانیم با آن‌ها تماس بگیریم.
به گفته این تهیه‌کننده «فرش سپید» هر هفته با یک موضوع ویژه روی آنتن می‌رود و طی آن از بهترین‌های مشاغل مختلف دعوت می‌شوند تا با حضور در این برنامه تجربیات خود را در اختیار نوجوانان قرار دهند.
جوادزاده هم‌چنین از پخش برنامه‌ای با عنوان «کافه سپید» خبر داد و افزود: این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹ با اجرای هیلدا خسروی پخش می‌شود.
وی گفت: در این بخش جذاب نوجوانان با نخبگان فرهنگی هنری کشور مانند کمال‌الملک، حضرت حافظ ، ‌فردوسی و دیگر موارد آشنا خواهند شد.
جوادزاده افزود: این برنامه از پنجشنبه ۷ دی به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

+ توضیحات سایت فرش سپید

 

سایت فرش سپید اعلام می‌کند با توجه به این که زمان مصاحبه چندین روز قبل از انتشار این خبر بوده، هنوز انتخاب خانم هیلدا خسروی برای برنامه کافه سپید قطعی نشده و به احتمال زیاد مجری این برنامه، خانم نرگس فتحی خواهند بود.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : عليرضا مرشدي | بازدید : | تاریخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, |
برچسب: <-TagName->
  • آخرین ارسال ها

  • محبوب ترین مطالب

  • مطالب تصادفی